Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Sedus WORK ASSISTANT

Výborný doplněk do kanceláře s potahem v kůži. Tlak a opěrky hlavy jsou nastavitelné. Záruka 5 let!

Základní cena: 44 500,- Kč
36 777,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Nadstandardní vybavení křesla Bez příplatku Změnit variantu
  Vyberte si materiál a barvu podnoží 0,- Změnit variantu
  Vyberte si materiál a barevné provedení potahové látky 0,- Změnit variantu
změnit varianty
44 500,-
36 777,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Katalogové číslo: 21
Dodací lhůta 4-6 týdnů

Zeptejte se nás
Doplňující fotky: (4)
Podrobný popis produktu Sedus WORK ASSISTANT

Svislá nebo vodorovná - můžete rozhodnout, která je nejlepší pracovní pozice. Díky ´´vychytanému´´ mechanismu jsou opěradla v úhlu až 45 stupňů. Pro pohodovou práci nebo pro oživení energie předtím, než žačnete řešit svůj další úkol. Opěradlo - tlak a opěrky hlavy jsou nastavitelné tak, aby vyhovovaly každému uživateli osobně. Revoluce pohybu v kanceláři - to je WORK ASSISTANT se zárukou 5 let!


Technické parametry
materiál: kvalitní plast, kůže
šířka v cm: 67-100
výrobce: Sedus
výška sedu v cm: 47,5
výška v cm: 74-114

Varianty produktu: Sedus WORK ASSISTANT

Nadstandardní vybavení křesla

Příplatky




Vyberte si materiál a barvu podnoží

Podnoží UP-940




Vyberte si materiál a barevné provedení potahové látky

Látková skupina 0 - kůže

Vysoce kvalitní kůže s barevnými pigmenty, která zůstává porézní a prodyšná. Kůže má vysokou odolnost proti oděru a stálobarevnost. Tloušťka: cca. 1.2 mm

tmavě hnědá

světle hnědá

okrová

šedá

červená

zelená

kávová

půlnoční modř

modrá

grafit

bílá

černá

základní látka potahu


Kategorie produktu: Sedus WORK ASSISTANT

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist