Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Reklamační řád

1. V případě závad, které mohly být zjištěny při řádné prohlídce zboží po jeho dodání se kupující zavazuje informovat prodávajícího o těchto vadách neprodleně po převzetí zboží, nejpozději následující pracovní den, a to prokazatelným způsobem. Za prokazatelnou se považuje i e-mailová komunikace.

2. Pokud se jedná o mechanické poškození zboží vzniklé dopravou, je uplatnění reklamace podmíněno zápisem o poškození obalu v přepravním listě, provedené zákazníkem při převzetí zboží od pracovníka přepravní služby. V případě mechanického poškození, kdy zákazník uvádí, že obal byl neporušen, je nutno obal zachovat pro potřeby reklamačního řízení k doložení jeho neporušenosti.

3. V případě ostatních závad je kupující povinen uplatnit reklamaci do konce záruční doby. Kupující je povinen uplatňovat reklamaci předložením předmětu plnění, případně po domluvě fotografiemi reklamovaných vad a písemným oznámením obsahujícím co nejpodrobnější specifikaci zjištěné vady předmětu plnění. Při uplatnění reklamace je kupující povinen předložit doklady o zakoupení zboží.

4. Lhůta pro vyřízení reklamace je ze zákona 30 dní. Zboží na reklamaci posílejte až po telefonické či e-mailové dohodě, pokud možno v původním obalu, nebo alespoň pečlivě zabalené, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození přepravou.

5. Výměna nebo vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodů se nepovažuje za reklamaci a je možná pouze pokud je zboží vráceno v původním stavu i obalu, nepoškozené, bez známek užívání s veškerým příslušenstvím a dokumentací.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist