Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Pracovní židle 1720 SYN C ANTISTATIC (ESD)

Kancelářská pracovní židle s antistatickou úpravou. Nosnost 130 kg.

Základní cena: 4 971,- Kč
4 108,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Vyberte si vhodné područky 0,- Změnit variantu
změnit varianty
4 971,-
4 108,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Doplňující fotky: (2)
Podrobný popis produktu Pracovní židle 1720 SYN C ANTISTATIC (ESD)

Kancelářská pracovní židle, kterou je možno doplnit polyuretanovými područkami. Židle je konstruovaná tak, aby odváděla statickou elektřinu z pracoviště s přítomností elektronických komponentů a těkavých chemikálií. Všechny součásti židle, včetně speciální látky a koleček jsou vodivé, měřený odpor je 0,1 MΩ. Vybavena standardním odstínem potahu - tmavě šedá (antracit). Chromovaná ocelová báze.

Nosnost 130 kg.

Technické parametry:
  Celková výška: 91 - 108 cm
  Celková šířka: 57,5 cm
  Celková hloubka: --- cm
  Výška sedáku: 45 - 58 cm
  Hloubka sedáku: 45 cm
  Výška opěráku: --- cm
  Nosnost: 130 kg
  Hmotnost: 9,9 kg
  Výrobce: ANTARES a.s.
  Záruka: 24 měsíců

Varianty produktu: Pracovní židle 1720 SYN C ANTISTATIC (ESD)

Vyberte si vhodné područky
BEZ PODRUČEK

Područky řady BR

Područky řady BR jsou pevné, i stavitelné, různých moderních tvarů. Použité materiály jsou kov, plast a měkčený polyuretan.
BR04/55 - polyuretanové područky

Doplňkové produkty

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist