Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Podpora ve stoje Sedus SMILE

Podpěra pro sed ve stoje z velmi kvalitního materiálů a zárukou 5 let. Potah je z mikrovlákna.

Základní cena: 13 160,- Kč
10 876,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Zvolte si modelovou barvu plastových dílů Bez příplatku Změnit variantu
změnit varianty
13 160,-
10 876,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Doplňující fotky: (3)
Podrobný popis produktu Podpora ve stoje Sedus SMILE

Podpěra pro sed ve stoje s mechanickým blokováním výškového nastavení ve 12 pozicích, výška sedáku 650 ‐ 870mm. Profilovaná stojna z eloxovaného hliníku. Aretace výšky z hliníku. Plastové části černé nebo zelené. Ocelová stojna černá, skládací. Celková hmotnost 4 kg. Polstrovaný sedák, potah černé mikrovlákno. Záruka 5 let!


Technické parametry
hloubka sedáku v cm:
hloubka v cm: 38
materiál: kvalitní plast
šířka sedáku v cm: 36
šířka v cm: 51,5
výrobce: Sedus
výška sedu v cm: 65-87
výška v cm: 87

Varianty produktu: Podpora ve stoje Sedus SMILE

Zvolte si modelovou barvu plastových dílů
zelená

černá

Kategorie produktu: Podpora ve stoje Sedus SMILE

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist