Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Konferenční židle Sedus MEET CHAIR 242

Elegantní konferenční židle s lyžinovým podnožím ze skořepiny z jednoho kusu plastu v 5 barevných provedeních.

Základní cena: 5 680,- Kč
4 694,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Zvolte si modelovou barvu plastových dílů Bez příplatku Změnit variantu
  Nadstandardní vybavení křesla 0,- Změnit variantu
změnit varianty
5 680,-
4 694,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Doplňující fotky: (7)
Podrobný popis produktu Konferenční židle Sedus MEET CHAIR 242

Provedení této židle má zůžené chromované podnoží, je stohovatelné do kusů, je vybaveno ochranou pro stohování a plastovými náklopnými plastovými kluzáky, které jsou volitelně s filcovým povrchem. Podnoží je stohovatelné do 14 kusů, je vybaveno ochranou pro stohování , volitelně je možné s bílými plastovými kluzáky. Volitelně je možné židle dovybavit spojením do řad. Výška sedáku je 440mm. Filcové polštáře jsou ve 4 různých barvách. Pro červenou a zelenou skořepinu židle se doporučuje filcový polštářek v šedé a černé barvě. Záruka je 5 let!


Technické parametry
hloubka sedáku v cm: 42
hloubka v cm: 52
materiál: kvalitní plast, ocelová trubka
šířka sedáku v cm: 40
šířka v cm: 66,5
výrobce: Sedus
výška sedu v cm: 43,5
výška v cm: 85

Varianty produktu: Konferenční židle Sedus MEET CHAIR 242

Zvolte si modelovou barvu plastových dílů
červená

antracit

zelená

bílá

černá

Nadstandardní vybavení křesla

Příslušenství mt‐001









Příslušenství ul‐001








Příplatky



Obdobné produkty k produktu Konferenční židle Sedus MEET CHAIR 242

Kategorie produktu: Konferenční židle Sedus MEET CHAIR 242

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist