Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Kancelářské křeslo 1900 KLASS

Komfortní designové kancelářské křeslo vybavené synchronní mechanikou a kolečky s gumovou obručí, které je možno použít pro všechny povrchy. Záruka 60 měsíců!

Základní cena: 9 167,- Kč
7 576,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Vyberte si materiál a barevné provedení potahové látky čalounění 0,- Změnit variantu
změnit varianty
9 167,-
7 576,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Katalogové číslo: 1900 Klass
Dodací lhůta 21 dní

Zeptejte se nás
Doplňující fotky: (2)
Podrobný popis produktu Kancelářské křeslo 1900 KLASS

Komfortní designové kancelářské křeslo vybavené moderní synchronní mechanikou ZEP s pětistupňovou aretací a možností nastavení síly protiváhy. Výška sedáku je pohodlně stavitelná pomocí plynového pístu v rozsahu 45 až 54 cm. Vysoká nosnost tohoto kancelářského křesla (130 kg) je dána použitím pevné aluminiové leštěné báze, opatřené kolečky s gumovou obručí, které jsou použitelné pro všechny povrchy. Pro pohodlné sezení je křeslo vybaveno 3D stavitelnými područkami s měkkou dotykovou plochou. Elegantní tvary křesla jsou zvýrazněny prošitím čalounění sedáku i opěráku.

O kvalitě tohoto výrobku svědčí záruční doba prodloužená na 60 měsíců.

Technické parametry:

Celková výška

110 – 119 cm

Výška sedáku

45 – 54 cm

Hloubka sedáku

50 cm

Šířka židle

68 cm

Hloubka židle

63 cm

Nosnost

130 kg

Hmotnost

20 kg

 

Varianty produktu: Kancelářské křeslo 1900 KLASS

Vyberte si materiál a barevné provedení potahové látky čalounění

Pelle

Pravá kvalitní kůže.

Pelle P02 zelená

Pelle P04 slonová kost

Pelle P05 tm. hnědá

Pelle P06 krémová

Obdobné produkty k produktu Kancelářské křeslo 1900 KLASS

Alfa 790 - křeslo


14 508,- Kč

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist