Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   605 152 652

Kancelářská židle W-95

Elegantní kancelářská židle W-95 s područkami zaručí pohodlné posezení za výhodnou cenu.

Základní cena: 2 220,- Kč
1 835,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Vyberte si kolečka nebo kluzáky 0,- Změnit variantu
změnit varianty
2 220,-
1 835,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Doplňující fotky: (1)
Podrobný popis produktu Kancelářská židle W-95

Kvalitní kancelářská židle W-95 s područkami je vhodná nejen do kanceláří, ale i domácích pracoven. Opěrák i sedák černé barvy jsou zhotoveny z kvalitní látky MESH. Díky plynovému pístu lze u židle nastavit Vámi požadovanou výšku. Židle je vybavena plastovým křížem s plastovými kolečky, které jsou vhodné především na koberce. Mezi další výbavu židle patří houpací mechanismu s aretací v základní poloze. Židle W-95 je dodávána v kartonové krabici v demontovaném stavu.


Technické parametry
hloubka sedáku v cm: 51
hmotnost v kg: 15
nosnost v kg: 120
průměr v cm: kříže: 64
šířka sedáku v cm: 64
výška sedu v cm: 45 - 52
výška v cm: 92 - 99

Varianty produktu: Kancelářská židle W-95

Vyberte si kolečka nebo kluzáky
Kluzáky

Standard

Pogumovaná

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist