Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Kancelářská židle KIT Classic

Elegantní kancelářská židle vyrobená z pevné ekologické kůže s chromovanými područkami.

3 207,-
2 650,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Katalogové číslo: 402032
Dodací lhůta do 3 dnů

Zeptejte se nás
Doplňující fotky: (1)
Podrobný popis produktu Kancelářská židle KIT Classic

Elegantní kancelářská židle vyrobená z pevné ekologické kůže s chromovanými područkami. Kříž židle je též chromovaný zakončený kolečkami, což umožňuje snadný pohyb na tvrdé i měkké podlahy. Židle je s houpací mechanikou s možností nastavení tuhosti houpání a nastavení výšky zle navolit plynovým pístem. Nosnost je 150 kg.


Technické parametry
A - celková výška (cm): 105 - 113
B - Výška sedáku (cm): 46 - 54
Barva čalounění: Černá
C - Hloubka sedáku (cm): 46
D - Šířka sedáku (cm): 49
E - Výška opěráku (cm): 64
Materiál potahu: kůže
Nosnost (kg): 150
Područky: Ano
Typ mechaniky: houpací mechanika

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist