Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Kancelářská židle ERGOHUMAN

Exkluzivní moderní kancelářská židle s prodyšným sedákem i opěrákem, vybavená nadstandartními funkcemi pro zdravé sezení. Záruka 36 měsíců!

Základní cena: 16 795,- Kč
13 880,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Vyberte si materiál a barevné provedení potahové látky čalounění Bez příplatku Změnit variantu
změnit varianty
16 795,-
13 880,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Katalogové číslo: Ergohuman
Dodací lhůta 21 dní

Zeptejte se nás
Doplňující fotky: (1)
Podrobný popis produktu Kancelářská židle ERGOHUMAN

Ergonomická, moderní kancelářská židle se sedákem potaženým volitelně síťovinou nebo kvalitní potahovou látkou a opěrákem  vyplněným kvalitní síťovinou, která zvyšuje hygienu sezení výrazným omezením přehřívání dotykových partií těla. Opěrák ma navíc integrovánu pružnou bederní opěrku a opěrku hlavy. Židle je nadstandartně vybavena mechanikou umožňující pohodlně přizpůsobit jednotlivé části postavě uživatele. Díky použité moderní synchronní mechanice a plynovému pístu lze plynule nastavit nejen výšku sedáku v rozsahu 45 až 54 cm, ale i hloubku a úhel sklonu sedáku a úhel sklonu opěráku. Dle tělesné hmotnosti postavy uživatele lze nastavit tuhost odezvy mechanismu. Samozřejmostí je také houpací mechanismus s nastavením síly protiváhy a několikanásobnou aretací. Pro ještě větší komfort je ovládání mechanismu židle prováděno bowdenovými táhly. Područky jsou stavitelné výškově a lze měnit i úhel jejich sklonu. Opěrku hlavy lze nastavovat výškově a otáčet kolem své osy. Díky použitému kvalitnímu leštěnému aluminiovému kříži mohlo být dosaženo vysoké nosnosti židle (až 130 kg) za současného zachování stability a dlouhé životnosti. Židle je již v základním provedení osazena, dnes již stále častěji používanými kolečky většího průměru (65 mm), které zaručují pohodlný pohyb na jakékoliv podlahové krytině. Dle Vašeho vkusu můžete zvolit sedák i opěrák potažený černou, modrou nebo vínově červenou síťovinou nebo variantně kvalitní černou potahovou látku na sedáku a černou síťovinu opěráku.

O vysoké kvalitě provedení této exkluzivní kancelářské židle Vás může přesvědčit i výrobcem poskytovaná prodloužená záruka v délce 36 měsíců.

Technické parametry:  
Celková výška:   116 - 129 cm
Celková šířka:   68,5 cm
Celková hloubka:   66 cm
Výška sedáku:   46 - 55 cm
Hloubka sedáku:   47 - 52 cm
Výška opěráku:   73 cm
Nosnost:   130 kg
Hmotnost:   23,6 kg
Výrobce:   ANTARES a.s.
Záruka:   36 měsíců

 

Varianty produktu: Kancelářská židle ERGOHUMAN

Vyberte si materiál a barevné provedení potahové látky čalounění

Síťoviny

Síťoviny používané na opěráky, v některých případech i sedáky židlí řady ERGOHUMAN, ERGOSIT, RENÉ A EXACT jsou pevné, prodyšné a velmi snadno udržovatelné. Přípdadné znečištění lze odstranit jemným šamponováním vhodným přípravkem. 

Složení:                100% polyester

Hmotnost:            Ergohuman 570 g/m2, Ergosit, René 460 g/m2, Exact - neuvedeno

Otěruvzdornost:    100 000 cyklů (síť pro EXACT 30 000 cyklů)

Síť KM11 černá

Síť KM15 modrá

Síť KM12 vínová

Obdobné produkty k produktu Kancelářská židle ERGOHUMAN

Alfa 790 - křeslo


14 508,- Kč

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist