Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Kancelářská židle ENJOY

Ergonomická kancelářská a pracovní židle s prodyšným sedákem i opěrákem z kvalitní síťoviny. Široké možnosti individuálního nastavení. Záruka 36 měsíců!

Základní cena: 13 732,- Kč
11 349,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Vyberte si materiál a barevné provedení potahové látky čalounění Bez příplatku Změnit variantu
změnit varianty
13 732,-
11 349,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Podrobný popis produktu Kancelářská židle ENJOY

Ergonomická a komfortní kancelářská a pracovní židle. Sedák i opěrák s integrovanou výškově stavitelnou a otočnou opěrkou hlavy jsou vyrobeny z kvalitní síťoviny, která díky svým vlastnostem velkou měrou přispívá ke zdravému sezení, zejména svou schopností výrazně omezit přehřívání kontaktních částí těla.  Použitá synchronní mechanika pohodlně ovládaná důmyslným systémem bowdenovýcgh táhel umožňuje přizpůsobit jednotlivé nastavitelné části židle postavě uživatele. Plynule lze nastavit nejen výšku sedáku v rozsahu 44 až 53,5 cm, ale i hloubku a úhel sklonu sedáku a výšku opěráku systémem up-down. Dle tělesné hmotnosti postavy uživatele lze nastavit tuhost odezvy mechanismu. Samozřejmostí je také houpací mechanismus s nastavením síly protiváhy a několikanásobnou aretací. Područky jsou nastavitelné výškově a lze měnit i úhel jejich sklonu.  Díky použitému kvalitnímu aluminiovému kříži mohlo být dosaženo vysoké nosnosti židle (až 130 kg) za současného zachování výborné stability a dlouhé životnosti. Židle je již v základním provedení osazena, dnes již stále častěji používanými kolečky většího průměru (60 mm), které zaručují pohodlný pohyb na jakékoliv podlahové krytině. Židli je možno objednat v elegantní černé, decentní modré a atraktivní oranžové barvě síťoviny.

O vysoké kvalitě provedení této exkluzivní kancelářské židle Vás může přesvědčit i výrobcem poskytovaná prodloužená záruka v délce 36 měsíců.

Technické parametry:  
Celková výška:   110 - 130,5 cm
Celková šířka:   68,5 cm
Celková hloubka:   66 cm
Výška sedáku:   44 - 53,5 cm
Hloubka sedáku:   41 cm
Výška opěráku:   74,5 cm
Nosnost:   130 kg
Hmotnost:   22,3 kg
Výrobce:   ANTARES a.s.
Záruka:   36 měsíců

 

Varianty produktu: Kancelářská židle ENJOY

Vyberte si materiál a barevné provedení potahové látky čalounění

Síťoviny

Síťoviny používané na opěráky, v některých případech i sedáky židlí řady ERGOHUMAN, ERGOSIT, RENÉ A EXACT jsou pevné, prodyšné a velmi snadno udržovatelné. Přípdadné znečištění lze odstranit jemným šamponováním vhodným přípravkem. 

Složení:                100% polyester

Hmotnost:            Ergohuman 570 g/m2, Ergosit, René 460 g/m2, Exact - neuvedeno

Otěruvzdornost:    100 000 cyklů (síť pro EXACT 30 000 cyklů)

Síť KM11 černá

Obdobné produkty k produktu Kancelářská židle ENJOY

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist