Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   775 710 944

Kancelářská sestava CLASSIC B

Kancelářská sestava, která je na výběr ve čtyřech různých dezénech dřeva - třešeň, divoká hruška, ořech nebo buk. V nabídce jsou stoly, kontejnery, skříně a doplňky.

1,-
1,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Katalogové číslo: CLASSIC B
Dodací lhůta 2-3 týdny

Zeptejte se nás
Doplňující fotky: (4)
Podrobný popis produktu Kancelářská sestava CLASSIC B

Kancelářská sestava CLASSIC B je ideálním řešením k sestavení kancelářské místnosti. Na výběr je ve čtyřech různých dezénech dřeva - třešeň, divoká hruška, ořech nebo buk. V nabídce jsou stoly, kontejnery, skříně a doplňky. Stačí si jen jednoduše navolit Vámi vybrané komponenty do sestavy.


Technické parametry
barva: třešeň, divoká hruška, ořech nebo buk
materiál: LTD (lamino)

Kategorie produktu: Kancelářská sestava CLASSIC B

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist