Všechny naše produkty jsou dostupné z levého menu nebo z vyhledávání. Součástí popisů produktů jsou i technické specifikace a případné úpravy podle vašeho vkusu, například potahy, barevné řešení apod.
Po přidání zboží do košíku můžete pokračovat v nákupu a nebo přejít k objednávce. Tam si zvolíte způsob dodání zboží a způsob platby.
Pokud nejste v eshopu zaregistrováni, v dalším kroce vyplníte potřebné kontaktní údaje. Registraci doporučujeme - urychluje opakované nákupy a budete mít přehled o našich pravidelných akčních nabídkách a stavu Vaší objednávky.
Zboží můžete z košíku kdykoli odstranit kliknutím na křížek v košíku.
Cena dopravy včetně DPH zjistíte v našich obchodních podmínkách.
Kliknutím na tlačítko "Odešlete objednávku" zboží závazně objednáte a zároveň stvrdíte, že souhlasíte s obchodními podmínkami a reklamačním řádem. Obratem obdržíte email se shrnutím vaší objednávky.
Dobírku s Vámi vyřídí kurýr (případně pracovníci na výdejních místech), po uhrazení částky obdržíte potvrzující doklad.
Platbu na účet odešlete na 123-2026870257/0100 (Komerční banka), přičemž připojte variabilní symbol v podobě vašeho čísla objednávky (to obdržíte v potvrzovacím e-mailu).
Můžete také vyčkat zaslání zálohové faktury, která bude následující pracovní den odeslána na Váš kontaktní e-mail. Zde budou uvedeny veškeré platební údaje. Tato faktura, spolu s výpisem z bankovního účtu slouží jako Váš doklad o uhrazení částky za zakoupené zboží. Faktura - daňový doklad Vám pak bude zaslána do 7 pracovních dnů od doručení zboží.
Další možnosti plateb jsou online bankovním převodem nebo online platební kartou přes platební bránu Comgate. Pro více informací navštivte naše obchodní podmínky.
Přejeme příjemný nákup!
a) Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.
b) Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.
c) Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.
d) Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.
e) V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.
f) K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.
Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.