Jak nakupovat

1. Vyhledání a označení sortimentu

Všechny naše produkty jsou dostupné z levého menu nebo z vyhledávání. Součástí popisů produktů jsou i technické specifikace a případné úpravy podle vašeho vkusu, například potahy, barevné řešení apod.

2. Košík a objednání

Po přidání zboží do košíku můžete pokračovat v nákupu a nebo přejít k objednávce. Tam si zvolíte způsob dodání zboží a způsob platby.

Pokud nejste v eshopu zaregistrováni, v dalším kroce vyplníte potřebné kontaktní údaje. Registraci doporučujeme - urychluje opakované nákupy a budete mít přehled o našich pravidelných akčních nabídkách a stavu Vaší objednávky.

Zboží můžete z košíku kdykoli odstranit kliknutím na křížek v košíku.

3. Dopravné

Cena dopravy včetně DPH zjistíte v našich obchodních podmínkách.

4. Objednání

Kliknutím na tlačítko "Odešlete objednávku" zboží závazně objednáte a zároveň stvrdíte, že souhlasíte s obchodními podmínkami a reklamačním řádem. Obratem obdržíte email se shrnutím vaší objednávky.

5. Platba

Dobírku s Vámi vyřídí kurýr (případně pracovníci na výdejních místech), po uhrazení částky obdržíte potvrzující doklad.

Platbu na účet odešlete na 2401831912/2010 (FIO banka), přičemž připojte variabilní symbol v podobě vašeho čísla objednávky (to obdržíte v potvrzovacím e-mailu).

Můžete také vyčkat zaslání zálohové faktury, která bude následující pracovní den odeslána na Váš kontaktní e-mail. Zde budou uvedeny veškeré platební údaje. Tato faktura, spolu s výpisem z bankovního účtu slouží jako Váš doklad o uhrazení částky za zakoupené zboží. Faktura - daňový doklad Vám pak bude zaslána do 7 pracovních dnů od doručení zboží.

Další možnosti plateb jsou online bankovním převodem nebo online platební kartou přes platební bránu Comgate či platba na splátky s Home Creditem. Pro více informací navštivte naše obchodní podmínky.

Přejeme příjemný nákup!

6. Co bude po odeslání objednávky?

a) Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

b) Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

c) Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

d) Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

e) V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

f) K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.

 

Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Za tým INTERION.cz majitel Ing. Aleš Kubínek