Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   605 152 652

Alfa 740 - kancelářská židle

Židle Alfa 740 se řadí do vyšší třídy kancelářských židlí.

Základní cena: 5 990,- Kč
4 950,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Vyberte si barevné provedení opěrky Bez příplatku Změnit variantu
  Vyberte si barevné provedení sedáku Bez příplatku Změnit variantu
změnit varianty
5 990,-
4 950,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Doplňující fotky: (7)
Podrobný popis produktu Alfa 740 - kancelářská židle

Výškově stavitelná otočná židle Alfa 740 umožňuje široký rozsah nastavení, má výškově stavitelnou zádovou opěrku, synchronní mechaniku, výškově stavitelný sedák i područky, nastavit se dá i posuv sedáku, náklon podhlavníku a tuhost mechanismu. Synchronní mechanika navíc umožňuje aretaci v 5 polohách a je vybavena speciálním antišokovým systémem, který zabraňuje tomu, aby se opěrka zad při odjištění sama vrátila do původní polohy. Do vybavení patří také pětiramenný kříž s plastovými kolečky (průměr 60 mm), na kterých židle stojí. Sedák i opěrka jsou vyrobeny z moderní lehčené polyuretanovou pěny. 


Technické parametry
barva: černá
hloubka sedáku v cm: 46
hmotnost v kg: 18,2
materiál: 100% polyester
nosnost v kg: 105
šířka sedáku v cm: 50
šířka v cm: 64
výška sedu v cm: 43-54
výška v cm: 122-146

Varianty produktu: Alfa 740 - kancelářská židle

Vyberte si barevné provedení opěrky
černá

Vyberte si barevné provedení sedáku
černá

Obdobné produkty k produktu Alfa 740 - kancelářská židle

Alfa 790 - křeslo


14 508,- Kč

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist