Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   605 152 652

Alfa 730 - kancelářská židle

Židle Alfa 730 splňuje všechny podmínky užívání v prostředí kancelářského provozu.

Základní cena: 4 477,- Kč
3 700,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Vyberte si barevné provedení opěrky Bez příplatku Změnit variantu
  Vyberte si barevné provedení sedáku Bez příplatku Změnit variantu
změnit varianty
4 477,-
3 700,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Doplňující fotky: (6)
Podrobný popis produktu Alfa 730 - kancelářská židle

Otočná kancelářská židle Alfa 730 patří do střední třídy v oblasti kancelářských židlí. Je vybavena kvalitní synchronní mechanikou, která umožňuje nastavení opěrky, tuhosti, sedáku i područek a také aretaci v 5 polohách. Židle stojí na pětiramenném plastovém kříži s plastovými kolečky (průměr 50 mm). Výšková stavitelnost se ovládá plynovým pístem. Sedák i opěrka jsou vyrobeny z moderní lehčené polyuretanové pěny, čalounění pak z kvalitní látky 100% polyester. Sedák má navíc ergonomicky zahnutou přední hranu.


Technické parametry
barva: černá
hloubka sedáku v cm: 44
hmotnost v kg: 17
materiál: 100% polyester
nosnost v kg: 105
šířka sedáku v cm: 50
šířka v cm: 64,5
výška sedu v cm: 42,5-54
výška v cm: 90-110

Varianty produktu: Alfa 730 - kancelářská židle

Vyberte si barevné provedení opěrky
černá

Vyberte si barevné provedení sedáku
černá

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist