Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   605 152 652

Alfa 712 - konferenční židle

Židle Alfa 712 je vhodná pro umístění do kancelářského provozu.

Základní cena: 2 287,- Kč
1 890,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Vyberte si barevné provedení opěrky Bez příplatku Změnit variantu
  Vyberte si barevné provedení sedáku Bez příplatku Změnit variantu
změnit varianty
2 287,-
1 890,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Doplňující fotky: (2)
Podrobný popis produktu Alfa 712 - konferenční židle

Čtyřnohé konferenční židle Alfa mají univerzální využití, velmi lehce se s nimi manipuluje, jsou stohovatelné a vynikají jednoduchostí a účelností. Židle Alfa 712 je vybavena zádovou opěrku vyrobenou z pevného ocelového rámu potaženého prodyšnou síťovanou látkou (100% polyester). Rám je také opatřen ergonomickým prohnutím, které zajišťuje vhodnou podpěru bederní části zad. Ve vybavení opěrky není výškové nastavení. Sedák je celopolstrovaný, čalouněný textilní látkou (100% polyester). Sedák má také ergonomické zahnutí. Do vybavení židle patří pevné ocelové područky s loketními podpěrkami vyrobenými z černého plastu. Ocelová čtyřnohá konstrukce podnoží je chormovaná a ve spodní části vybavená plastovými patkami, které zabraňují podření podlahy.


Technické parametry
barva: černá
hloubka sedáku v cm: 47,5
hmotnost v kg: 5,2
materiál: 100% polyester, ocel, chrom
nosnost v kg: 120
šířka sedáku v cm: 45
šířka v cm: 50
výška sedu v cm: 46
výška v cm: 83

Varianty produktu: Alfa 712 - konferenční židle

Vyberte si barevné provedení opěrky
black

Vyberte si barevné provedení sedáku
černá

Kategorie produktu: Alfa 712 - konferenční židle

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist