Doprava zdarma 20 míst osobního odběru Nábytek na míru Montáž a výnos nábytku
MAXI akce Interion
volejte   605 152 652

Alfa 710 - konferenční židle

Celočalouněná židle Alfa 710 je určena pro využití v přednáškových sálech, konferenčních prostorách i čekárnách.

Základní cena: 877,- Kč
725,- Kč bez DPH
Příplatky dle vybraných variant:
  Vyberte si barevné provedení opěrky Bez příplatku Změnit variantu
  Vyberte si barevné provedení sedáku Bez příplatku Změnit variantu
změnit varianty
877,-
725,-bez DPH
počet ks

Objednejte si ještě zboží za 5 000,-
a budete mít dopravu zdarma

1 Chci přidat další zboží a neplatit dopravu 2 Nechci další zboží a dopravu si zaplatím
Doplňující fotky: (3)
Podrobný popis produktu Alfa 710 - konferenční židle

Čtyřnohé konferenční židle Alfa mají univerzální využití, velmi lehce se s nimi manipuluje, jsou stohovatelné a vynikají jednoduchostí a účelností. Židle Alfa 710 je celočalouněná a stojí na ocelovém rámu. Výplň sedáku i opěráku tvoří moderní lehče­ná polyuretanová pěnou (PUR). Materiálem čalounění je kvalitní látka (100% polyester), která má certifikovanou životnost. Svařovaná ocelová konstrukce má válcovitý profil elipsového tvaru, povrch konstrukce je opatřen  epoxypolyesterovou práško­vou barvou, která zabraňuje poškození v kancelářském provozu. Židle v provedení bez područek. Rozměry podrobně uvedeny na obrázku ve fotogalerii.


Technické parametry
barva: černá
hloubka sedáku v cm: 43
hmotnost v kg: 5,2
materiál: 100% polyester
nosnost v kg: 105
šířka sedáku v cm: 47
šířka v cm: 55
výška sedu v cm: 44
výška v cm: 80

Varianty produktu: Alfa 710 - konferenční židle

Vyberte si barevné provedení opěrky
černá

Vyberte si barevné provedení sedáku
černá

Kategorie produktu: Alfa 710 - konferenční židle

Co bude po odeslání objednávky

1. Jakmile odešlete objednávku, obratem Vám přijde e-mail s potvrzením o jejím přijetí a s rekapitulací v příloze, kde si můžete ještě jednou zkontrolovat údaje, které jste vyplnili, i zboží, včetně jeho variant, které jste si vybrali. Pokud by něco nesedělo nebo jste si ještě něco rozmysleli, odpovězte na tento e-mail a my údaje opravíme dle Vašich požadavků.

2. Nejpozději do následujícího pracovního dne obdržíte další e-mail, kde Vás budeme informovat o předpokládaném termínu expedice Vaší objednávky. Většinou bude termín odpovídat době dodání, uvedené u produktu na našich stránkách.

3. Jeden až dva dny před odesláním zboží Vám pošleme e-mail s uvedením konkrétního dne doručení , čísla zásilky a s kontaktem na přepravce pro případ, že byste chtěli termín dodání změnit, případně se dohodnout na čase, kdy budete moci zásilku převzít. Dopravce se Vám bude snažit v rámci svých možností vyhovět.

4. Pokud jste si přiobjednali výnos nebo montáž, budeme Vás dva dny před dodáním kontaktovat telefonicky, abychom zjistili podmínky, dohodli termín a mohli Vám sdělit předběžnou cenu těchto služeb.

5. V den doručení zboží prosím buďte „na příjmu“ protože budete telefonicky nebo SMS kontaktováni přepravcem, který Vám sdělí, kdy k Vám se zbožím dorazí.

6. K převzetí zboží od přepravce prosím přistupujte zodpovědně a jakoukoliv závadu zapište do přepravního listu. Podpisem přepravního listu dopravci potvrzujete, že Vám předal zásilku nepoškozenou.


Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete spokojeni.

Nábytek podle druhu
Nábytek podle místností
Informace

TOPlist